Grip op je werkdag met Terugbelplanner
Weg met de hectiek op de helpdesk of klantenservice. Met Terugbelplanner krijg je grip op je telefoonverkeer, verlaag je de werkdruk en verhoog je de klanttevredenheid.
Einde telefoonhectiek
Rust op de afdeling
Werkdrukverlagend
Klantvriendelijk
Tijd voor je klant
Maak een
eind
aan lange wachttijden en telefoonpieken
Er staan 16 klanten in de wacht. Bellers worden ongeduldig, medewerkers voelen de druk van de wachtrij. Hoe fijn zou het zijn als je je gesprekken zou kunnen spreiden over tijdblokken die je zelf bepaalt? Dat kan met onze slimme Terugbelplanner.
Terugbelplanner geeft je de regie over je telefoonverkeer terug.
Beter bereikbaar, meer tijd voor je klant, minder telefoonstress voor je medewerkers. Iedereen wordt er blij van.
De ideale oplossing voor klant én werknemer
Terugbelplanner zorgt voor rust op de afdeling. Geen stress van veel klanten in de wacht, geen ergernis bij klanten over een lange wachttijd. Het enige waar jij voor hoeft te zorgen, is dat er op tijd teruggebeld wordt. Je klanten worden er echt blij van!
Geen gemiste
oproepen
Mis geen telefoontjes meer. Heb contact wanneer het uitkomt.
Krijg een herinnering
Krijg een visueel seintje als het tijd is om de klant terug te bellen*.
*i.c.m. busylight
Gebruiksvriendelijk
Terugbelplanner is heel eenvoudig zelf in te stellen en te beheren.
Tevreden klanten
Beter bereikbaar, geen lange wachttijd, meer tijd voor de klant.
Einde telefoonhectiek
Door spreiding van telefoontjes voorkom je telefoonpieken.
Blije werknemers
Geen stress van veel klanten in de wachten, voldoende gesprekstijd.
Terugbelplanner in vogelvlucht
Klant belt
De beller bepaalt of hij wil wachten of teruggebeld wil worden*.
*Uitsluitend terugbelmogelijkheid bieden is mogelijk.
Voorstel terugbeltijd
Terugbellen? Terugbelplanner stelt een tijd voor.
Tijdstip akkoord?
Terugbelplanner plant de afspraak. Niet akkoord? Nieuw tijdsvoorstel.
Terugbellen
Op het afgesproken tijdstip bel je de klant terug.