Altijd up-to-date
We ontwikkelen onze producten zelf. Daardoor ben je altijd up-to-date met de laatste innovaties en apps. De updates worden automatisch uitgevoerd, je hoeft er zelf niets voor te doen. Welke functies toegevoegd of verbeterd zijn en welke onvolkomenheden opgelost zijn, lees je op deze pagina.
Update 29 mei 2024
Onderdeel
Type
Omschrijving
Webextensie
Nieuwe versie
Nieuwe versie beschikbaar van de webextensie Bellen met Raf.CTI. Bekijk hier hoe je de nieuwe versie download.
Update 8 september 2023
Onderdeel
Type
Omschrijving
Algemeen
Update
Diverse wijzigingen in de backend van de telefooncentrale ten behoeve van koppelingen met derden.
Webphone
Update
Notities worden beter afgehandeld, voicemail blijft open staan, in specifieke gevallen waren er problemen met tijdelijke regels dit is opgelost.
Update 8 september 2023
Onderdeel
Type
Omschrijving
Algemeen
Update
Grote wijziging in de backend van de telefooncentrale.
Terugbelplanner
Update
Er zijn nieuwe rapportage mogelijkheden toegevoegd.
Wallboard
Update
Periode voor berekening van de gemiddelde wachttijd is nu aan te passen.
Update 8 september 2023
Onderdeel
Type
Omschrijving
Algemeen
Update
De mogelijkheid voor SSO is geïntroduceerd, hier vind nog verdere ontwikkeling op plaats.
Terugbelplanner
Update
Na een bewerking van een tijdslot blijft de kalender nu op deze datum staan.
Update augustus 2023
Onderdeel
Type
Omschrijving
Algemeen
Update
Vele bugfixes en kleine verbeteringen zijn doorgevoerd. Op de achtergrond wordt gewerkt aan grote update's
Update 2 juni 2023
Onderdeel
Type
Omschrijving
Algemeen
Update
Kleine bugfixes en diverse technische verbeteringen.
Update 24 februari 2023
Onderdeel
Type
Omschrijving
Algemeen
Update
Diverse technische updates.
Update 24 februari 2023
Onderdeel
Type
Omschrijving
Webphone
Nieuwe Functie
Het is vanaf nu mogelijk om tijdelijke bandjes in te stellen.
Webphone
Update
Er is een "helper" gemaakt voor de rapportage pagina.
Webphone
Opgelost
De audio instellingen worden nu goed opgeslagen.
Terugbelplanner
Opgelost
Er komt een melding wanneer een tijdslot wordt aangepast waarbij al gesprekken gepland zijn.
Wallboard
Opgelost
Diverse kleine verbeteringen omtrent agents en hun status.
Update 24 februari 2023
Onderdeel
Type
Omschrijving
Webphone
Opgelost
De ingespreks indicatie klopte niet wanneer er een nieuwe naam aan een bestaand nummer werd toegekend.
Webphone
Update
De rapportage pagina is verbeterd.
Webphone
Update
Er zijn diverse technische verbeteringen doorgevoerd.
Terugbelplanner
Update
Het archief kan nu worden gefilterd op categorie, type gesprek en geplande datum.
Wallboard
Update
Er is een optie toegevoegd om agents te kunnen sorteren.
Update 10 februari 2023
Onderdeel
Type
Omschrijving
Webphone
Update
Er is een update gedaan aan de audioplayer voor voicemails.
Webphone
Opgelost
Er ontstonden soms spontaan witte schermen in de webphone, dit zou verholpen moeten zijn.
Terugbelplanner
Opgelost
Er was een bug in de housekeeper service die in bepaalde gevallen de terugbelplanner van foutieve informatie voorzag.
Update 3 februari 2023
Onderdeel
Type
Omschrijving
Wallboard
Update
Er is een extra layout beschikbaar welke 2 wachtrijen en de agents toont.
Terugbelplanner
Update
In het archief is nu zichtbaar of het een terugbelafspraak was, of een gesprek uit de wachtrij.
Webphone
Update
Er is een link naar de laatste updates beschikbaar onder het logo.
Update 13 januari 2023
Onderdeel
Type
Omschrijving
Webphone
Opgelost
Callcenter status icoon kreeg geen kleur wanneer er gebeld werd.
Webphone / Terugbelplanner
Update
Rapportages kunnen nu uitgedraaid worden vanuit de webphone. zowel algemene statistieken als per agent zijn beschikbaar
Update 12 december 2022
Onderdeel
Type
Omschrijving
Terugbelplanner
Nieuwe feature
In het archief is nu te zien op welke tijdstippen er een afspraak was, en wanneer er daadwerkelijk teruggebeld is.